Neem contact op

Ik luister graag naar je.

Bel me (alleen tijdens kantooruren)

KvK & BTW ID

KvK nummer: 01166444

Btw ID: NL002152033B57

VEelgestelde vragen (FAQ)

Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met me op. Ik ben je graag van dienst.

Begeleiding en training

Heb je plek voor nieuwe klanten?

Elk jaar start er minimaal 1 nieuwe opleidingsgroep waaraan je deel kunt nemen. Dit kan het Leiderschap Jaartraject zijn of de Duurzaam Veranderen Opleiding. Ik verzorg geen losse individuele sessies.

Tip: bekijk eerst de videoreeks Kennismaken met Wendy. Spreekt mijn manier van werken na het zien van de videoreeks je nog steeds aan? Neem dan contact met me op. Ik maak graag nader kennis met je.

Help je iedereen?

Nee, ik help niet iedereen. Je kunt bij mij terecht voor begeleiding en/of training wanneer je:

  • hoogopgeleid bent (HBO+/WO+) of snel van begrip. Dit brengt zo zijn eigen valkuilen en dynamiek met zich mee, waar ik me als een vis bij in het water voel.
  • aan de slag wilt op basis van jouw individuele persoonlijke motivatie. Ik help je niet wanneer het van je werkgever moet en jij er zelf geen zin in hebt.
  • persoonlijk een commitment hebt gemaakt aan jouw leerproces, en bereid bent om hier tijd, aandacht en moeite in te investeren.
  • beseft dat blijvende, effectieve verandering alleen kan plaats vinden als onderdeel van een langerdurend veranderproces. Je bent daarom minimaal een jaar (met alle opleidingstrajecten) bereid om persoonlijk en professioneel te leren.
Wat bedoel je met 'duurzaam en effectief veranderen'?

Onder ‘duurzaam‘ versta ik een blijvende, opbouwende verandering ten dienste van langetermijnwelzijn. Ik ondersteun je bij het op gang brengen en blijven voeden van een innerlijke beweging die optimaal ten dienste staan van jouw welzijn. En daarnaast op een natuurlijke manier ook optimaal ten dienste staat van andermans welzijn en het welzijn van je leef- en werkomgeving.

Onder ‘effectief‘ versta ik een zo optimaal mogelijk gebruik van schaarse goederen als tijd, aandacht, ruimte, geld, grondstoffen en energie. Niet onder druk, maar juist vanuit een diepe ontspanning en gevoelsmatig zo kloppend mogelijk afstemmen.

Duurzaam en effectief veranderen betekent voor mij dus het realiseren van een blijvende, opbouwende verandering ten dienste van langetermijnwelzijn, waarbij zo optimaal mogelijk gebruik wordt gemaakt van schaarse goederen.

Hoe snel krijg ik antwoord op mijn mail?

Waar mogelijk beantwoord ik je mail op werkdagen binnen 24 uur. Wanneer je mail binnenkomt terwijl ik 1 of 2 dagen achter elkaar les geef, beantwoord ik je vraag zo snel mogelijk daarna. Heb je na 72 uur nog geen reactie ontvangen en wel duidelijk om een reactie gevraagd? Het kan zijn dat je mail niet goed is aangekomen. Verstuur ‘m alsjeblieft nogmaals.

Wie zijn je klanten?

Klanten die door mij begeleid of getraind worden, zijn hoogopgeleide en/of snel denkende professionals. Ze zijn van binnenuit gemotiveerd om persoonlijk en professioneel te groeien. Ze zijn bovenal ook mens. En net als jij en ik, worstelen mijn klanten met leerpunten en uitdagingen. Door het werk wat ze onder mijn begeleiding verrichten, voelen ze allemaal geleidelijk meer rust en ruimte in hun dagelijks leven. Van daaruit kunnen ze meer evenwichtige leiders worden die vanuit hun eigen rol en positie anderen kunnen ondersteunen bij hun ontwikkeling.

Mijn klantenkring is zeer gevarieerd: mensen werken in de gezondheidzorg (ziekenhuizen e.d.), onderwijs en bij internationale bedrijven die produceren en/of handelen in van alles en nog wat. Daarnaast weten ZZP-ers (consultants, interimmanagers, coaches, juristen, ICT-ers, e.d.) mij ook goed te vinden.

Voor wie zijn de producten in de webshop bedoeld?

Voor jou en ieder ander die op zoek is naar ondersteuning bij herstel, welzijn en blijvende opbouwende verandering! Alle producten die je vindt in de webshop, zijn ontwikkeld voor mensen die behoefte hebben aan heldere en toegankelijke uitleg over moeilijke onderwerpen. En daar graag inzichten en handvatten bij willen hebben. Mijn producten en diensten leiden je door een gevoelsmatig proces heen, en ondersteunen zo bij herstel.

Je kunt de producten gebruiken voor je eigen persoonlijke en professionele groei. En je kunt de producten gebruiken om jouw klanten, collega’s, familie of vrienden te ondersteunen. Die keuze is aan jou.

Wat zijn de kosten?

Actuele prijzen vind je altijd op de betreffende pagina van de begeleiding, training of het product dat je wilt aanschaffen. Wil je een offerte voor een Incompany training? Neem contact met me op.

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Dit is (gelukkig!) niet een veelgestelde vraag, maar wel een vraag waarvan ik het belangrijk vind dat je gemakkelijk toegang tot het antwoord kunt hebben. Vandaar dat het hier bijstaat.

Bij klachten ben ik, Wendy van Mieghem, je eerste aanspreekpunt. Ik zal alles doen wat ik redelijkerwijs kan om je klacht te verhelpen. Mocht je daarna nog steeds erg ontevreden zijn, dan kan je overwegen om een klacht in te dienen bij de onafhankelijke klachtfunctionaris. Meer informatie vind je hier.

Webshop

Wie zijn je klanten?

Over de producten in de webshop: klanten komen uit heel Nederland en Belgie, en steeds vaker ook daarbuiten. Professionals gebruiken ze voor hun eigen ontwikkeling en om mee te werken in contact met klanten. Mensen kopen ze omdat ze behoefte hebben aan heldere uitleg en ondersteuning, voor eigen gebruik. Ook worden de producten regelmatig gekocht om cadeau te geven aan iemand.

In- en verkooppunten (zoals winkels, zorgaanbieders en HR afdelingen van bedrijven) kunnen vanaf 5 stuks per product mijn producten en diensten met korting aanschaffen. Meer informatie vind je op de pagina Groothandel.

Wanneer worden verzendkosten in rekening gebracht?

De verzendkosten worden bepaald zodra je op de ‘Afrekenen’ pagina (ook wel ‘Afronden’ genoemd) je adresgegevens hebt ingevuld.

Je betaalt verzendkosten wanneer je papieren producten bestelt die je per post bezorgd wilt krijgen. Waar mogelijk worden producten binnen Nederland per brievenbuspost verstuurd. Past het niet door de brievenbus, dan wordt je bestelling als pakketpost verstuurd met track en trace code.

Voor bestellingen die buiten Nederland mogen worden bezorgd, wordt altijd pakketpost in rekening gebracht.

Voor digitale producten (zoals online trainingen, begeleiding, geleide meditaties en dergelijke) worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Wat is de levertijd?

Papieren producten worden dezelfde of de volgende werkdag verzonden.

Met digitale producten kun je direct na aankoop aan de slag. Telkens wanneer je gebruik wilt maken van je digital product, log je eerst in op je wendyvanmieghem.com account. Dit kan via de ‘Mijn account‘ pagina. Vervolgens vind je onder ‘Courses‘ of ‘Downloads’ je digitale product en kun je aan de slag.

Hoe snel krijg ik antwoord op mijn mail?

Waar mogelijk beantwoord ik je mail op werkdagen binnen 24 uur. Wanneer je mail binnenkomt terwijl ik 1 of 2 dagen achter elkaar les geef, beantwoord ik je vraag zo snel mogelijk daarna. Heb je na 72 uur nog geen reactie ontvangen en wel duidelijk om een reactie gevraagd? Het kan zijn dat je mail niet goed is aangekomen. Verstuur ‘m alsjeblieft nogmaals.

Kan ik korting krijgen wanneer ik een grote bestelling plaats?

Uitgezonderd speciale acties en de aanbiedingen, ontvangen particulieren geen korting.

Wil je voor je werk producten inkopen? Vanaf 5 stuks per product kom je in aanmerking voor staffelkorting. Meer informatie vind je op de groothandel pagina.

Waarom kan ik een digitaal product niet opslaan op mijn computer?

Het bedenken, ontwikkelen en beschikbaar stellen van mijn producten kost heel veel tijd, aandacht en energie. Het is alleen mogelijk om mijn werk met liefde te blijven doen, wanneer ik hier een vergoeding voor krijg per gebruiker.

Helaas is het nodig om mijn digitale producten te beveiligen tegen misbruik, zoals het illegaal downloaden, kopieren en/of verspreiden van de bestanden. Ik heb er daarom bij het merendeel van mijn producten voor gekozen om digitale producten niet als downloads beschikbaar te stellen. Zou ik dit wel doen, dan zou ik veel hogere prijzen moeten vragen. En dat heeft niet mijn voorkeur.

Wanneer start en eindigt de online training/geleide meditatie/podcast?

Je kunt de online trainingen, geleide meditaties, podcasts en andere producten waarbij geen direct contact met mij is inbegrepen, volledig in je eigen tempo volgen. Jij bepaalt zelf wanneer je start en wanneer je eindigt.

Let op: wanneer er 1 of meerdere online groepssessies zijn inbegrepen bij het product dat je aanschaft, is er WEL een beperkte beschikbaarheid van deze groepssessies. Bijvoorbeeld 3, 4 of 14 maanden vanaf de aanschafdatum. Dit staat expliciet in de omschrijving van het product dat je koopt vermeldt. Restitutie is niet mogelijk, dus boek op tijd jouw groepssessies en doe mee!

Hoe lang houd ik toegang tot een digitaal product?

Wanneer je een digitaal product koopt, garandeer ik je onbeperkt toegang tot het product voor persoonlijk, individueel gebruik gedurende 2 kalenderjaren. De betaaldatum is de dag waarop de garantietermijn van 2 jaar ingaat. Zolang het digitale product onderdeel blijft van mijn assortiment, kun je bij juist gebruik ook na de garantietermijn van 2 kalenderjaren nog steeds toegang houden tot het product.

Je mag de toegang niet delen met anderen. Doe je dit wel, dan behoud ik me het recht voor om je zonder opgaaf van reden de toegang permanent te ontzeggen. Er is dan geen restitutie mogelijk.

Wanneer je meer dan 2 jaar geen gebruik maakt van je wendyvanmieghem.com account, komt je account te vervallen. Je toegang tot de digitale producten die je hebt gekocht, komt dan ook te vervallen. Er is geen restitutie mogelijk.

Ik heb een klacht. Wat nu?

Neem alsjeblieft rechtstreeks contact op met mij, Wendy van Mieghem. Ik luister graag naar je en zal alles doen wat ik redelijkerwijs kan om je klacht te verhelpen.

Mijn account

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Op de ‘Inloggen’ pagina kun je 24/7 zelf een nieuw wachtwoord aanvragen. Je verzoek wordt geautomatiseerd verwerkt. Soms komt de mail terecht in de spam. Controleer daarom ook je spam box.

Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar niets ontvangen. Wat nu?

Controleer allereerst of de mail met je nieuwe wachtwoord niet in de spam/ongewenste mailbox is terecht gekomen.

Zit er niets in de spam en is het langer dan een uur geleden dat je het hebt aangevraagd? Heel soms blijft een aanvragen ‘hangen’ in cyperspace. Neem per mail contact met me op. Dan maak ik handmatig achter de schermen een nieuw wachtwoord voor je aan. Na inloggen kun je dit wachtwoord zelf wijzigen in een ander nieuw wachtwoord.

Hoe snel krijg ik antwoord op mijn mail?

Waar mogelijk beantwoord ik je mail op werkdagen binnen 24 uur. Wanneer je mail binnenkomt terwijl ik 1 of 2 dagen achter elkaar les geef, beantwoord ik je vraag zo snel mogelijk daarna. Heb je na 72 uur nog geen reactie ontvangen en wel duidelijk om een reactie gevraagd? Het kan zijn dat je mail niet goed is aangekomen. Verstuur ‘m alsjeblieft nogmaals.

Waarom kan ik een digitaal product niet opslaan op mijn computer?

Het bedenken, ontwikkelen en beschikbaar stellen van mijn producten kost heel veel tijd, aandacht en energie. Het is alleen mogelijk om mijn werk met liefde te blijven doen, wanneer ik hier een vergoeding voor krijg per gebruiker.

Helaas is het nodig om mijn digitale producten te beveiligen tegen misbruik, zoals het illegaal downloaden, kopieren en/of verspreiden van de bestanden. Ik heb er daarom bij het merendeel van mijn producten voor gekozen om digitale producten niet als downloads beschikbaar te stellen. Zou ik dit wel doen, dan zou ik veel hogere prijzen moeten vragen. En dat heeft niet mijn voorkeur.

Waarom heb ik een internetverbinding nodig om gebruik te maken van een digitaal product?

De digitale producten zijn beveiligd tegen misbruik, zoals het illegaal downloaden, kopieren en/of verspreiden van de bestanden. Dit is helaas (!) nodig. Wanneer je inlogt op je wendyvanmieghem.com account en het product aanklikt, download je telkens opnieuw een video of audiobestand om er tijdelijk gebruik van te kunnen maken. Om toegang te krijgen tot het bestand, heb je daarom een internetverbinding nodig.

Hoe lang houd ik toegang tot een digitaal product?

Wanneer je een digitaal product koopt, garandeer ik je onbeperkt toegang tot het product voor persoonlijk, individueel gebruik gedurende 2 kalenderjaren. De betaaldatum is de dag waarop de garantietermijn van 2 jaar ingaat. Zolang het digitale product onderdeel blijft van mijn assortiment, kun je bij juist gebruik ook na de garantietermijn van 2 kalenderjaren nog steeds toegang houden tot het product.

Je mag de toegang niet delen met anderen. Doe je dit wel, dan behoud ik me het recht voor om je zonder opgaaf van reden de toegang permanent te ontzeggen. Er is dan geen restitutie mogelijk.

Wanneer je meer dan 2 jaar geen gebruik maakt van je wendyvanmieghem.com account, komt je account te vervallen. Je toegang tot de digitale producten die je hebt gekocht, komt dan ook te vervallen. Er is geen restitutie mogelijk.

Wanneer je toegang tot een online groepssessie hebt gekocht of opleidingsdagen, blijft je tegoed 90 tot 365 dagen geldig. Daarna vervalt je tegoed. Zie de productomschrijving voor de juiste informatie. Restitutie is niet mogelijk.

kennismaken met wendy

Hoi, mijn naam is Wendy van Mieghem. Vanuit lichaamsgerichte psychotherapie leid ik mensen op tot evenwichtige leiders die blijvende opbouwende verandering realiseren.

Wil je meer weten over mijn werkwijze, visie en achtergrond? Via onderstaande knop kan je je inschrijven voor de videoreeks waarmee je met mij kunt kennismaken. Ik deel bovendien waardevolle tips hoe jij zelf blijvende opbouwende verandering kunt leren realiseren.

Na aanmelding ontvang je een welkomst mail. De videoreeks bestaat uit 5 mailtjes met 5 video’s. Wanneer ik een nieuwsbrief verstuur (alleen als er nieuws te melden is), ontvang je die ook. Je kunt je elk gewenst ogenblik uitschrijven. Ik besteed mijn tijd, energie en aandacht namelijk het liefst aan mensen die gemotiveerd zijn en echt van mij iets willen leren. Wel zo duurzaam!

Psycholoog en sPsychotherapist Wendy van Mieghem - Wendyvanmieghem.com

Wendy is to the point en verfrissend in haar benadering van leiderschap. Ze voelt feilloos aan waar knelpunten of blinde vlekken zitten. En laat je jouw weg vinden naar zelfzorg.

Klaas, financieel manager

"Meedoen met de live groepssessie via Zoom was waardevol. Mijn eigen vraag werd beantwoord én ik leerde veel van andermans vragen."

Kees, ondernemer

Ik ervaar zoveel meer rust en balans in vergelijking met een jaar geleden. Ontzettend veel geleerd en gegroeid tijdens het opleidingsjaar, ook op vlakken waarvan ik niet wist dat ik het nodig had.

Cecile, leidinggevende

over mij

Met 3 propedeuses (bedrijfskunde, sociologie en psychologie), 2 doctoraal bullen (psychologie en sociologie), een Europese registratie in Psychotherapie, diepgaande levenservaring en een unieke ervaringsgerichte aanpak, bied ik een stevige basis voor jouw ontwikkeling.

Ik heb ruim 28 jaar werkervaring, waarvan 23 jaar als zelfstandig ondernemer.

Zowel online als offline ben ik een natuurlijke leraar. Het trainingsmateriaal dat ik ontwikkel (zoals online trainingen, boeken, webinars en meer) biedt ondersteuning bij de ontwikkelbehoefte van jezelf, jouw klanten en je collega’s.

Mijn opleidingstrajecten hebben impact: ze zijn krachtig en tegelijkertijd subtiel. Zullen we aan de slag?

Wendy van Mieghem

Blijf op de hoogte!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte over nieuwe producten, veranderingen en meer. Wanneer je meer dan 3 keer de nieuwsbrief niet leest, word je automatisch uitgeschreven. Wel zo duurzaam.